Finanțe Publice

Finanțarea scutită de taxe devine din ce în ce mai sofisticată și orientată spre impozite ca niciodată. Experiența noastră bogată și concentrarea asupra tranzacțiilor fiscale complexe ne oferă o forță și o lățime de neegalat în analiza și evaluarea finanțelor publice și a problemelor fiscale, precum și soluții inovatoare pentru problemele legate de impozite.
Grupul nostru de Finanțe Publice are o vastă experiență și expertiză în furnizarea de soluții de finanțare pentru o gamă largă de aspecte scutite de taxe. Avocații unui număr mare de grupuri noastre de practică sunt o parte integrantă a practicii noastre financiare publice. Caracteristicile care caracterizează practica noastră ne sunt expertiză deosebită în domeniul finanțelor publice legea valorilor mobiliare (divulgarea regula 10b-5, avansate divulgarea regula 15c2-12, consilier municipal regula), SEC investigații și de aplicare a legii la interfața de drept valori mobiliare, plasamente private (regula 144A și Reg D), de oferte și de securitizations.
Într-un moment în care cercetarea economică academică tinde să se distanțeze de problemele economice, Institutul Internațional al Finanțelor Publice (IIPF) are un rol valoros în furnizarea de orientări economice lumii reale. Fiscalitatea internațională și finanțele publice servește drept platformă pentru cercetări originale de primă clasă privind aspectele teoretice și empirice ale politicii fiscale, care pot fi interpretate în sens larg, inclusiv politicile de cheltuieli și finanțare.
Mărimea guvernului, compoziția instituțională a sistemelor lor, complexitatea capacității lor de a desfășura operațiuni mari și sofisticate și impactul lor asupra altor sectoare ale economiei justifică formularea unui sistem de măsurare a operațiunilor economice guvernamentale. Generarea resurselor, alocarea resurselor, gestionarea cheltuielilor și utilizarea resurselor sunt componente esențiale ale unui sistem de gestionare a finanțelor publice. GFSM (2001) se ocupă de complexitatea instituțională a guvernelor prin definirea diferitelor niveluri de guvernare.
Finanțele publice sunt gestionarea veniturilor și cheltuielilor unei țări. Cheltuielile reprezintă plata de numerar sau credite pentru achiziționarea de bunuri sau servicii. Guvernul cumpără bunuri și servicii pentru uz curent sau pentru o clasă de consum de stat.
Acest grafic leagă impozitele, cheltuielile și deficitele, astfel încât guvernul să poată determina finanțele de care are nevoie pentru un anumit an fiscal. Cheltuielile sunt înregistrate ca un singur punct al sarcinii datoriei pentru diferite guverne și instituții cvasi-statale. Guvernul cheltuiește mai mult în fiecare an decât colectează în venituri (deficit).
Dacă guvernul are mai puține cheltuieli decât colectează în impozite, există un excedent. Dacă cheltuielile cu deficitul public depășesc veniturile, diferența poate fi finanțată prin împrumut prin emiterea datoriei publice.
Modul în care guvernul își finanțează activitățile are implicații importante pentru distribuirea veniturilor și a averii, redistribuirea veniturilor, eficiența pieței și impactul impozitelor și prețurilor pieței asupra eficienței. Alte forme de cheltuieli guvernamentale, care reprezintă achiziționarea de bunuri și servicii, nu au niciun efect asupra schimbărilor în distribuția veniturilor.
O bancă publică ar avea suficiente resurse pentru a strânge trilioanele necesare pentru a investi în servicii publice, climă și infrastructură, fără a fi nevoie să se bazeze pe finanțatori privați. Banca centrală de stat ar produce bani gratuit prin activități de creare de bani în sectorul bancar. Banii creați vor circula în cadrul Guvernului și vor fi cheltuiți în același mod în care băncile generează bani atunci când fac împrumuturi.
Am dezvoltat o structură unică de obligațiuni cu efect de levier pool care maximizează capacitatea de credit. Utilizăm structuri de leasing scutite de taxe pentru a finanța achiziția 501 (c) (3) spitale, universități și echipamente de economisire a energiei de către guvernele de stat și locale.
Echipa Holland & Knights Public Finance a participat la obligațiuni guvernamentale din anii 1960 și a fost listată pe Cartea Roșie a pieței municipale ca cumpărător de obligațiuni din 1975. Experiența noastră include lumea municipal proiecte de capital și finanțarea capitalului de lucru pentru toate posibile guvernamentale și private proiectelor de activitate, inclusiv de refinanțare de apă și sisteme de canalizare, facilități de aeroport, centre de convenție, docuri și chei, secundar și școli publice și private, colegii și universități, facilități, parcuri de vehicule, non-profit 501 (c) (3) instituțiile, inclusiv educaționale, caritabile, de arte și organizații culturale, precum și întreaga gamă de surse regenerabile de energie și putere generatoare de proiecte de eficiență energetică.
Legea Coronavirus Aid, Relief and Economic Security (CARES) (cares) a fost finalizată și include un nou program pentru plata plăților directe către sectoarele Finanțelor Publice din SUA. Eficacitatea legislației CARES va depinde de modul în care fluxul de fonduri către guverne, școli, spitale, companii de transport și economia mai largă. Deși Legea Cares nu va opri recesiunea, ne așteptăm ca aceasta să crească lichiditatea în finanțele publice pentru a limita declinul recesional și pentru a sprijini redresarea economică dacă măsurile de stimulare se dovedesc a fi oportune.
Guvernele de ambele părți ale provocării au înregistrat schimbări puternice în venituri și cheltuieli, iar lichiditatea este esențială pentru depășirea recesiunii. Guvernele locale au fost în fruntea pandemiei, iar cheltuielile au crescut. Acestea sunt susținute de impozite pe proprietate relativ stabile și sunt susceptibile de a experimenta mai multă stabilitate decât cele afectate de o recesiune.
KeyBanc Capital Markets (r) înțelege provocările unice cu care vă confruntați, vă ascultă nevoile și vă recomandă soluții care vă ajută să vă atingeți obiectivele. Guvernele, educația, asistența medicală și persoanele în vârstă trebuie să finanțeze proiecte importante pentru a putea deveni lideri naționali. În unele locuri, factorii de decizie nu au reușit să ofere resursele necesare pentru ca copiii să crească și să învețe într-un mediu sigur și sănătos.
Multe cooperative individuale sunt legate printr-o rețea de cooperative finanțate de administrațiile locale, producători și piețe, unind mișcarea pentru a promova o economie solidară. În statul Kerala din sudul Indiei, capitolele cooperativelor de succes conduse de forță de muncă care contestă neoliberalismul cresc. În Kerala, Partidul stângii a organizat mișcări de muncitori și de bază pentru a asigura continuitatea sistemelor sociale cooperative și a drepturilor lucrătorilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *